8/31/2009

astă-vară

Astă-vară îmi făceam planuri
Pentru o altă vară
Iar acum am înțeles că nu mai am o altă vară
Că orice anotimp a devenit doar unul
Si nu mai exista și altul.

Astă-vară mă furișam în mintea ta
și îți scriam pe valuri
că marea-i o târfă
ce ne iubește pe toți
și pe niciunul
și-apoi ne lasă înecați pe mal
să-i privim răsăritul

și tot acum o vară
visam că
într-o zi
o să fug departe
dar azi nu mai e loc pentru departe
căci lumea toată e la fel
iar eu…eu
doar eu nu mai sunt la fel.

La iarnă o să-mi pun căciulă
și fular
și-o să mă plimb pe străzi uitate
și-am să visez la lumea-n care
n-a nins vreodat′
la iarnă o să cumpăr globulețe gri
și poate o să le păstrez pentru vara care vine…
dacă vreodată o să mai fie iarnă
și vară.


nu, nu, nu,
nu e nici toamnă
nu e nici primăvară
au fugit cu toatele
din cuibul berzei de pe deal.


Acum o vară
Eu m-am visat!
Acum o vară
Am sperat….

18 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Poezia asta anunţă cumva plecarea către alte ţinuturi???
Am acestă senzaţie.

Dacă da, să ai drumuri bune, zile senine, succese personale şi profesionale din plin.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă!

JuCo spunea...

Frumos spus.
Stii, peste 2 saptamani am fi inceput scoala daca am mai fi fost liceeni. Cate ore de vorbit si de facut sperante in "Place" asupra anului care a trecut...

Ioana C. spunea...

@Geanina: așa ar fi trebuit, dar din păcate există oameni care au darul de a tăia aripile altora.

Ioana C. spunea...

@Iulia: ah,... dar am mai putea face asta din când în când.

Lisandru Cristian spunea...

"Nu e loc pentru departe"??? Frumoasă poezie...

Boddah spunea...

ceva imi suna ca..."vara asta am sa ma-ndragostesc".
e ciudat cum un anotimp poate deveni unul singur,dar chiar se poate intampla asta cand nimic nou nu apare in viata unuia.
acuma,in viata ta apar schimbari,locuri si oameni noi.de asta cred ca iarasi vei avea 4 anotimpuri:)

Anonim spunea...

acum o vara..asta vara:-<...am oftat cat am citit postarea ta.
desi imi place mai mult toamna..o sa imi fie dor de vara.
Si poate acum mai mult ca niciodata pentru ca nam putut sa imi realizez toate visele ce le planuisem la inceputul verii.

A venit toamna Ioana!.Sa ai o toamna frumoasa si linistita!:*

Septimia spunea...

dadada. imi place. marea e o tarfa. da

Anca spunea...

Niciodata nu am apucat sa ma bucur indeajuns de vara, intotdeauna mi-a alunecat printre maini ca un peste si cand m-am trezit fara ea, era deja prea tarziu...
Ma doare sa ma gandesc ca asa va fi mereu... Nu simti valoarea unui lucru/unei persoane decat atunci cand nu-l mai ai...

Anca spunea...

Niciodata nu am apucat sa ma bucur indeajuns de vara, intotdeauna mi-a alunecat printre maini ca un peste si cand m-am trezit fara ea, era deja prea tarziu...
Ma doare sa ma gandesc ca asa va fi mereu... Nu simti valoarea unui lucru/unei persoane decat atunci cand nu-l mai ai...

Unknown spunea...

genial, genial, genial.

imi place partea unde ai scris despre mare.
marea ne seduce pe toti.

Ioana C. spunea...

@Cristian: Uneori nu mai e loc pentru departe, pentru vise și iluzii.

@Boddah: ce frumos ai spus că vor apărea 4 anotimpuri... sperăm..

@Bizz.U.: Și tu la fel!:)

Ioana C. spunea...

@Septimia: :)))

Ioana C. spunea...

@Anna: marea ne seduce dar ne și înșeală

Ioana C. spunea...

@Anca: ceea ce este esențial este invizibil ochiului....

mashu spunea...

E toamnă-n toată regula ... Priveşte pe geam ce vreme e afară ...

Faină poezie.

Anonim spunea...

nu stiu de ce.. dar simteam nevoia sa aud cuvantul "bezele".. in poezia asta. nu stiu de ce... e o nebunie efemera o foame de cuvinte care nu inseamna nimic.

Ioana C. spunea...

@Simona(Heblu):și mie îmi e foame uneori de cuvinte... mai ales acum... când totul s-a dus dracu...