8/19/2009

În țara lui Gheorghe


Nu știu alții cum sunt dar eu când mă uit la dezbateri politice simt o nevoie acută de Gheorghe, de Andrei Gheorghe, de curajul, tupeul, nesimțirea(dacă vreți) a unui om care avea tăria să spună lucrurilor pe nume. Niște alcool , mai mult decât e recomadat, l-a dat afară de la Realitatea, poate că așa a fost mai comod pentru trust(cred eu) fiindcă Andrei Gheorghe era cumva ultima pată de curaj, de obiectivitate care rămăsese la Realitatea(așa cum apăruse ea pe piață- vehementă, obiectivă)… Aș vrea să-l mai văd în niște emisiuni cu Voiculescu, Hrebenciuc, Tăriceanu, Orban etc.
Până atunci citiți-l și voi la Cristi pe blog(http://ascrie.org/ ), căci Cristi Lupșa a reușit într un număr Esquire, ediția românească, de excepție să ni-l aducă din nou în case pe Andrei Gheorghe… textul se bazează pe ideea că nu Gheorghe are nevoie de noi ci noi avem nevoie de el și pe delicioasa replică: Trăim în țara lui Badea!și nu mai e loc de Gheorghe.

Concluzia lui Cristi după ce l-a cunoscut pe colericul Gheorghe a fost: De ce să ne‑ajute el? Libertate, frate! Dacă crezi în ea, foloseşte‑o. Gheorghe ăsta – indiferent că e pe sticlă, la consolă sau în casă, în pantaloni scurţi – o foloseşte. D‑asta n‑are nevoie de noi.

Și totuși eu trăiesc în țara lui Gheorghe…nu în cea a lui Badea!

10 comentarii:

Claudiu Negreu spunea...

eu traiesc in tara mea.. si pe mine ma doare in cur de toti, si imi vine sa ii strng de gat pe toti... deoarece se plang si comenteaza de altii, dar ei nu fac nimic ... SI TOTI SUNTEM ASA... PROSTI!!! de gheorghe pot sa zic ca e doar un om destept

Unknown spunea...

mi.e una imi place mai mult Mircea Badea.

Geanina Codita spunea...

Îmi plac oamenii care ştiu ce vor, care au curajul de a spune ceea ce gândesc, nu suport pupincuriştii, scuze de expresie, eu o mai folosesc atunci când e cazul pentru a-i califica pe cei care vor putere cu orice preţ, preţul fiind pupatul pe ici, pe colo..

În rest , că îl cheamă Andrei Gheorghe, sau Ion gheorghe nu contează atâta timp cât pune punctul pe "I".

O noapte de vis!

Ioana C. spunea...

@Claudiu: nimeni nu face nimic pentru a face vreo schimbare și atunci ajung la ideea lui Cristian Tudor Popescu: fiecare trăiește izolat în rahatul personal.

@Anna: Mie îmi pare că Badea se complace, că acceptă lucrurile așa cum sunt, fără să spere, fără să mai vrea să schimbe ceva... și intrigă la starea asta și pretinde că așa e cel mai corect...și aș mai scrie...dar nu vreau să scriu de rău.

Ioana C. spunea...

@geanina: exact ăla e cuvântul!
o noapte superbă și ție!

Unknown spunea...

ai dreptate, Badea se complace ..dar are modul ala al lui haios de a lua peste picior. si cred ca un singur om nu poate schimba o tara intreaga. sau poate?

Ioana C. spunea...

@Anna- nu o țară întreagă ci pe oamenii ăia care i-au dat credit și care îl iau drept model.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

imi plac oamenii care spun lucrurilor pe nume:)

Claudiu Negreu spunea...

stii e o vorba.... care e cred ca una dintre cele mai destepte... "Mai bine, iti bagi PULA" !!! citez din popor...

Anonim spunea...

Gheorghe era cel mai obiectiv nu numai de la Realitate ci din toata media romaneasca. Nu stiu pe altcineva sa fie atat de direct cum este el. Ar mai fi Dinescu dar asta e un pic de neam prost, prea vulgar.