8/20/2009

Perna


Perna mea miroase a vis
Iar visul e doar somn
Căci eu
m-am hotărât că nu mai vreau să mai visez
atâta vreme cât nu-i realitate.

Perna mea miroase a noapte
și-a luna albă, plină de lumină,
perna mea
e locul pe care
îl pot mototoli mereu
locul pe care am vărsat cafea
și gem
pe care am turnat eu cola
și ea n-a ripostat!


uneori credeam că stai și tu pe perna mea
și că mă mângâi
și că m-alini


iar alteori visam să-avem o pernă mare….

Sursa foto: http://www.images.google.ro/



11 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Mie nu-mi place să dorm pe pernă...deci nu voi avea astfel de probleme...

Interesante gândurile...

O zi frumoasă, draga mea!

Claudiu Negreu spunea...

Am scris mai demult odata ceva legat de perne:). Am spus ca perna impamanteaza sentimente, pentru ca seara in ea se scurg cele mai grele sentimente. In ea se scurg lacrimile.

Lisandru Cristian spunea...

"Perna mea miroase a noapte
și-a luna albă, plină de lumină,
perna mea
e locul pe care
îl pot mototoli mereu" - o astfel de pernă nu poate induce decât vise deosebite...

Anonim spunea...

:)

Ioana C. spunea...

@Geanina: o zi liniștită și ție!

Ioana C. spunea...

@Claudiu:Uite, la treaba asta nu mă gândisem... și ai mare dreptate!

Ioana C. spunea...

@Cristi: e o pernă cu suflet.

Boddah spunea...

de indata ce ai facut-o a ta,perna poarta cu ea ceva din tine.mirosul tau,lacrimile tale si visele...visele in care apare el.si ti le asculta si tace.si discreta,asteapta deznodamantul.te vrea fericita.e o parte din tine care incepe sa simta in functie de ce simti tu.

Ioana C. spunea...

@Boddah: Altă-dată nu m-aș fi gândit la asemenea semnificații pentru perna mea dar urmele de durere și vis din ultima vreme au transformat-o atât...

Unknown spunea...

pana acum nu am dat asa mare pernelor. i mean ..daca am avut o perna sub cap pe care sa dorm am fost multumita.
si poate ar fi trebui sa ma gandesc la chestiile asta atunci cand mi-am tot schimbat pernele.

nu e nevoie de nume spunea...

frumos, Ioana, frumos