8/17/2009

de acum un an

A trecut un an de acum un an
și încă mai miroase a mure și a pere coapte
a trecut un an
și oamenii au mai murit
iar
alții s-au născut
(eu nu-i cunosc).

A trecut un an
de acum un an
și încă mă întreb
unde-s rândunele
și unde se duc berzele
o fi o lume a lor?
cu niște stâlpi
pe care stau atârnate cuiburi?

Am primit o scrisoare de acum un an
de la un anume anonim
care a murit deja
și…. scria așa frumos….

A trecut o vară de astă-vară
și încă mai mă doare
că azi
nimic nu mai e la fel

A trecut o vară
și-o să vină toamnă….
Or să cadă frunze…
Iar noi…noi
O să fim mai bătrâni
Mai bătrâni cu un an!

13 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Acum mi-a venit în minte întrebarea "Ce va fi peste un an?"

Tot eu îmi răspund...nu are aşa mare importanţă, trăieşte clipa...


O seară plină de secunde frumoase, draga mea!

Boddah spunea...

a trecut un an de acum un an,bine zici!si lumea se innoieste pe masura ce imbatraneste.si lucrurile se schimba,pe masura ce timpul alearga...si nimic nu mai e la fel...

Lisandru Cristian spunea...

"A trecut o vară
și-o să vină toamnă….
Or să cadă frunze…
Iar noi…noi
O să fim mai bătrâni
Mai bătrâni cu un an!" - cât sunt eu de optimist, am ajuns să mă obişnuiesc cu ideea...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

si uite asa trece cate un an fara sa ne dam seama:)

Ioana C. spunea...

@geanina: carpe diem!

Ioana C. spunea...

@boddah: cred că exisrtă totuși o ciclicitate... dar ea apare undeva după 10-15 ani.

Ioana C. spunea...

@Cristi: nu toți suntem așa de optimiști, din păcate.

Ioana C. spunea...

@aripi de fluture: e prea repede ca să ne dăm seama...

Anca spunea...

Mi-a placut poezia, insa m-a intristat faptul ca strainul care scrisese asa frumos a murit...

Mihaela Chelaru spunea...

Ah nu vreau sa ma gandesc chiar acum la toamna....prefer sa traiesc din plin luna august, sunt atat de multe fructe acum....

Ioana C. spunea...

@Anca: era o metaforă, nu trebuie să te întristezi...

Ioana C. spunea...

@Miha: și cu toate astea îmi place toamna la nebunie...

Anonim spunea...

Totul e trecator, pana si "NOI DOI"