8/24/2009

A crede

Sunt puțini oamenii aceia care cred în tine și-n ceea ce poți face. Majoritatea se mulțumesc să constituie argumente și să înșiruie motive.

Eu fac parte din categoria puținilor oameni care cred în valoarea celorlalți dar paradoxal sunt și în clubul celor în care nu se crede. Însă nu m-am tatonat niciodată de asta, am încercat întotdeauna să mă autodepășesc și să-i impulsionez și pe alții să-și realizeze visele, pentru că viața m-a învățat că atunci când nimeni nu mai crede în tine, trebuie să fii tu cel care încă mai crede și s-ar putea să reușești mai multe.

15 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

"Eu fac parte din categoria puținilor oameni care cred în valoarea celorlalți" - subscriu...

Anca spunea...

O lectie buna si pentru mine... Merci, aveam nevoie sa imi spuna cineva cuvintele astea...

Ioana C. spunea...

@Cristi: poate nu suntem , totuși, atât de puțini.

Ioana C. spunea...

@Anca: Trebuie să ți le spui tu!

Boddah spunea...

incep sa cred in mine doar atunci cand ii vad si pe ceilalti ca imi dau sanse la reusita.
in rest,sunt cam delasatoare:D

Mihaela Chelaru spunea...

Putini oameni reusesc sa-si incurajeze prietenii din suflet si sa le doreasca tot binele din lume. Multe persoane devin total indiferente in fata actiunilor celorlalti..si e pacat, pt ca noi, avem nevoie sa fim motivati de catre ceilalti de cele mai multe ori.

dennis spunea...

de ce sa te intereseze ceilalti? mai bine zis de ce sa iti pese ce cred ceilalti? prefer sa fiu OM si sa ma doara-ntru-un cot de OM de ceea ce cred altii. chiar daca cineva "crede" in tine, sunt sanse mari sa fie ceva interes la mijloc. te-ar surprinde? pe mine nu

Ioana C. spunea...

@Denis: Și totuși există anumiți oameni care ai vrea să creadă în tine.

Ioana C. spunea...

@Miha: deși cea mai importantă motivarea este aceea a noastră.
@Boddah: așa eram și eu cândva.

Claudiu Negreu spunea...

eu cred numai in tabieturile mele, si cand ma lovesc de ceva nou, ma cam impotmolesc, dar incerc sa nu ma pierd cu firea, si aparent reusesc

Anne spunea...

"Eu fac parte din categoria puținilor oameni care cred în valoarea celorlalți" - subscriu si eu

JuCo spunea...

tu cat mai stai in bucuresti ?? sau esti la tara? ca eu revin de la munte si mi-e dor de tine. am avut eu inca o alta revelatie. muntele-mi prinde bine, zau !!!

Ioana C. spunea...

@claudiu: păcat că doar aparent

Ioana C. spunea...

anne: :)

Ioana C. spunea...

@Jules: sunt la țară(nu vrei să știi). O să ajung în București cam pe 6 septembrie că am finala LICART!
Păi atunci să mai mergi la munte.:) miss you too.