10/06/2009

Goluri de și (repostată)

(pentru că am șters-o la momentul respectiv fiindcă era în Finala Națională de poezie Licart, am decis să o repostez. )

Trăim cu goluri în suflet
Trăim cu viata toata intr un suflu
Eu n am trăit cum se trăiește
Eu m am trăit pe mine…
Și asta uneori mai doare…

Alteori trăim în livada cu vișini a lui Cehov
Înzăpeziți în vise și dorințe goale


Iar uneori umblăm prin burta unui pește
Precum un Iona mai modern

Strigăm diverse
și cumpărăm
Un șir de realităti sinistre
Eu m am trăit pe mine
Și asta mai mă doare uneori

Dar mă adun din cenușă
Și ma strâng în brațe în liftul gol
Adesea când am timp să urc 10 etaje inutil
În timp ce cobor îmi verific creditul
Și chitanțele de ieri



Bizar




13 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Frumoasă trăire.

Îmi plăcu tare mult poezia, dar şi faptul că ai amintit de Iona.

O seară minunată!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoasa poezia. te pupic:)

nu e nevoie de nume spunea...

spune-mi ca ai luat un premiu cu ea

Lisandru Cristian spunea...

"Strigăm diverse
și cumpărăm
Un șir de realităti sinistre
Eu m am trăit pe mine
Și asta mai mă doare uneori" - da, şi m-am trăit doar e mine, de foarte, foarte multe ori, şi chiar a fost dureros câteodată...

U. spunea...

Ah,celebra poezie.

Claudiu Negreu spunea...

tare poezia

Ioana C. spunea...

@mind tricks: să nu exagerăm totuși.:))

nu e nevoie de nume spunea...

ok ok, dar am o rugaminte

eu iti spun Ioana, iar tu imi spui Luca.

Orry spunea...

foarte frumoasa! :)

Ioana C. spunea...

@Luca: ok :)))

monica spunea...

imi place.
strangem atatea chitante...

Mihaela Chelaru spunea...

din nou o insemnare superba!

Boddah spunea...

e a ta?:O
mi-a placut cel mai mult partea cu "Eu m-am trait pe mine."
frumos,foarte frumos.