10/24/2009

seasons(repostată)


(am găsit pe blog o postare veche, de vreo 2 ani aproape... sper să vă placă!)


era decembrie si urme de frunze de nea pe buzele ti

era noiembrie si ganduri nebune de ploaie

era octombrie si s-a nascut cineva undeva in Africa

era septembrie si pescarusii isi scutura neaua verii pe mana ta bronzata amintindu-ti de vantul din Vama

era august si cuptor si te-ai reindragostit de tine

era iulie si dormea o albina pe urechea ta stanga

era iunie...si zbura gandu ti la vacanta aia mare din copilarie

era mai...si miros de tei

era aprilie si Pastele inca nu venise

era martie si...dormea ghiocelul pe carpa de naftalina din sifonieru ti de vise ruginit

era februarie..si ah. peste o luna primesti/dai un martisor

era ianuarie si timpul incepea....

era iarna si mirosea a paine calda cu gem de visine

era toamna si pe panourile publicitare se uscau gandurile

era vara si apa iti scalda nemurireaera...

era primavara..acolo..departe....undeva....
sursa foto: galeria personală

5 comentarii:

Anonim spunea...

"era mai...si miros de tei"

am un tei in fata curtii..si mi-ai adus aminte de zilele cand stateam in curte,adia vantul usor..si venea mirosul:X

acum e doar cu cateva frunze in el..

frumoasa postarea...:*

Boddah spunea...

poza asta cu vita-de-vie imbie la visare...
si la un vin intr-un pahar de asta-vara.sau de asta-primavara,de ce nu?
oricum,aici la tine,e tot anul,retrospectiv privit.
frumos,frumos:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

imi place tare mult

Anonim spunea...

il stiu... e atat de vechi textul asta... ca atunci cand il citesc parca`mi miroase a timpurile alea.


subit si probabil neintamplator, mi`e dor de acele vremuri. trec asa printr`o perioada in care stiu sa spun numai "mi`e dor".

te pup ioana, si ... mi`e dor:)
>:D<

Ioana C. spunea...

@Simona: și mie mi-e dor de tot, chiar de trecut în totalitatea lui.
ai grijă de tine și de sufletul tău!