10/14/2009

a inceput de ieri sa cada cate un guvern acum a stat

A început de ieri să cadă câte un guvern-acum a stat!

E fabulos cum căderea guvernului și toate așa-zisele negocieri dintre partide au ocupat tot spațiul mediatic. Acum au uitat toate televiziunile și ziarele de campaniile pentru respect. Să înțeleg că doar PD-L ul și guvernul Boc ne făceau să ne simțim nerespectați? Și oare acum brusc întreg sistemul e bun, acum spitalele funcționează ca în Germania, acum judecătorii și polițiștii sunt corecți? Acum sistemul de învățământ e mai coerent?

Am impresia că și sindicaliștii care au făcut cea mai mare grevă din istoria postdecembristă a României au fost o variantă mai pașnică și mai mică a minerilor... un joc de imagine... (dar e o iluzie, poate)

Suntem ușor penibili și patetici!

6 comentarii:

Unknown spunea...

e greu cu politica asta.

Lisandru Cristian spunea...

Dureros...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

nu prea imi place politica, de fapt am impresia ca oricum toti sunt la fel:(

Claudiu Negreu spunea...

E DE CACAT! E DE TOT CACATU!

dennis spunea...

imi place ce ai scris. e si foarte adevarat. oricum, eu cred ca oricine ce ar face sau ar zice, cine trebuie sa iasa, va iesi. (apropo de moderarea comentariilor: mai las comentarii la insemnarile tale, dar nu apar. sa inteleg ca nu le aprobi?)

Boddah spunea...

urasc politica,e de cacao.
dar imi place foarte mult ca abordezi asemenea teme pe blogul tau.