10/01/2009

să curgă petrolul și banii publici!

Trăim într-o țară în care fiecare își face dreptate cum consideră fiindcă nu avem încă un sistem juridic demn să facă asta în locul nostru, trăim într-o țară în care a-ți îndrepta privirile spre autorități e o glumă proastă și totuși Realitatea Tv propune un îndemn la respect. Spotul îl găsiți aici.http://www.realitatea.net/respect.

Dar oare cine dintre politicienii noștri poate să ne ofere asta când miza este una care nu ne implică pe noi? Mă întreb dacă ei cunosc o altă Românie decât cea electorală.

Oricum circul e gratis la tv. Dacă mai aveți bani de popcorn și semințe atunci nu mai aruncați banii pe ficțiunea din cinematografe, la tv e mai mult de atât- România politică murdărită de niște oameni care ne aruncă în față parcursul lor în viață: Nu prea mi-a plăcut școala dar am ajuns doar primarul Constanței!, sau primarul care este.

Toți vor să salveze România-România lor!

Toată lumea vrea la Cotroceni... și doar PD-L -ul la guvernare. Acum, fie vorba între noi,.. de ce ar fi vrut vreun partid să conducă pe timp de criză și în plină campanie electorală pentru prezidențiale?

Să curgă petrolul și campaniile electorale!


5 comentarii:

Mihaela Chelaru spunea...

Daa e un circ continuu si hilar...

U. spunea...

Cand poti sa ne vedem,ma anunti?Ai venit in bucuresti?

Ioana C. spunea...

@get: am venit miercuri. te sun eu.

Boddah spunea...

e o mizerie totala.
azi-dimineata am vazut si eu sloganul celor de la Realitatea.
NOI VREM RESPECT!

Anonim spunea...

Prima data trebuie sa ne respectam noi pe noi insine! Cata vreme umblam pe strada ca niste zombi, tarandu-ne picioarele parca impinsi de la spate, nu avem nici cea mai mica nota de respect fata de propria noastra persoana, cum vrem sa ne respecte altii? Daca stai retras si observi furnicarul din jurul tau, ti se va parea ca suntem un popor imbracat la mana a10-a, zdrentuit, murdar... nu e vorba de saracie, saracia nu inseamna mizerie!!! Cum sa ne respecte cand in baia de multime (urasc expresia) presedintele e indemnat sa isi anunte iar candidatura iar in rest e injurat peste tot? Din sutele acelea de oameni toti sunt multumiti? Si daca nu, de ce il pupa in trei litere? Daca voi nu va respectati, nu asteptati respect! Ma opresc aici desi as avea multe de spus :)