5/23/2009

Afisul de pe stalpul meu


S-a umplut capitala de afise electorale , de figuri zambitoare,de ranjete false agatate pe toti stalpii.Si probabil asa arata intreaga tara.

Nimic nu imi provoaca scarba mai mare decat campaniile electorale,sa ascult toate minciunile si promisiunile lor...

Si cu toate astea o sa merg la vot pe 7 iunie .Si v-as sfatui sa faceti si voi asta fiindca a merge la vot nu inseamna neaparat a vota un partid sau un om,puteti pur si simplu sa va transformati votul in vot alb si macar veti avea siguranta ca nu a votat altcineva in locul vostru.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Mmf... am drept de vot de 6 ani şi încă n-am trecut pe la secţia de votare, decât ca observator. :)
No, I think I will pass...

Anca spunea...

Eu nu am drept de vot, dar daca as avea, nu prea cred ca mi l-as exercita. Motivele sunt evidente....

Geanina Codita spunea...

Incepe nebunia, nu sunt bani dar avem afise si tot tacamul pregatit pentru o campanie de zile mari. Ce sa mai zic...
O duminica placuta!

U. spunea...

toti lupta pentru popor cateva saptamani cand este campanie dupa lupta pentru ei

Vick spunea...

Vot alb? Nu. O sa desenez ceva pe buletin cu stampila aia. Sau ii votez pe toti, ca eu sunt darnic si nu dau de la mine.