5/12/2009

Imi dai?(Glasul de cocos al ploii de ieri)

Da-mi starea cea de pe urma
in care-s apa si pamant
da-mi ceasul tau
sa ma cronometrez cu inima ta
si da-mi amurgul ala mahon
plin de vise si dorinte curate
da-mi zilele de ieri

inmuiate n roua de azi
da-mi stelele goale
si luna-amaruie
mirosul de calm
si panza de fum
da-mi ploaia de vara
si neaua de luni
adulmeca mi starea
si rujul si ochii
in lacrimi de lut,
de sange stricat
si ciorna din suflet
conul de brad
si da-mi sufletul pur
de vremuri pictat
Imi dai?
Da-mi strigatul marii
si furtuna de nisip
da mi salcia vietii
si linia mainii
parfumul din urma
si umbra de briza
icoane de vise
si nisipul pe aripi
Imi dai?
Da mi glasul de cocos al ploii de ieri
Imi dai?

12 comentarii:

nu e nevoie de nume spunea...

pfoai, superb, draga ioana, superb

Vick spunea...

Felicitari!
Versurile sunt de o maturitate absolut fascinanta... Sper ca orice ai hotarat sa faci mai departe iti va cultiva simtul acesta, ar fi pacat sa nu!
O seara faina iti doresc :)

Anonim spunea...

Imi place mult cum suna cand o citesc cu voce tare!Felicitari!

Lisandru Cristian spunea...

"Da-mi strigatul marii
si furtuna de nisip
da mi salcia vietii
si linia mainii
parfumul din urma
si umbra de briza" - ce strigăt! L-am ascultat şi l-am gustat, admirând cu ochii deschişi şi "glasul de cocos al ploii de ieri". Această metaforă mi-a înfrumuseţat seara...

Ioana C. spunea...

va multumesc,seara faina si voua!:)

Paul spunea...

Da-mi ce nu am pentru a-mi umple sufletul...si-atunci te poti numi fericit!
Frumoase insiruiri de ganduri!

Cata S spunea...

Frumos. Aplauze.

monica spunea...

frumos tare!felicitari!

Anonim spunea...

Foarte, foarte frumos, si profund.

Anca spunea...

Wow, intr-adevar, uimitoare versuri... felicitari! Cat de multe am putut percepe si simti din ele... Se vede ca ai un talent nativ si nu iti doresc decat sa mergi mai departe pe acest drum, caci cu siguranta, el este calea ta... Bravo!

U. spunea...

ti-am spus ca imi place ?:X

Anonim spunea...

Frumos!