5/08/2009

Click isteria

Lasasem si eu televizorul deschis pe Pro tv si m-am dus sa-mi iau o cana de suc insa cand m-am intors, din micutul meu televizor razbea o voce de barbat ce parea ca anunta inceputul unui razboi sau masurile de precautie impotriva cutremurului.Din fericire(sa zicem)nu era niciun razboi la orizont ci doar isteria unei reclame pentru ziarul Click.O reclama ultra colorata in care siliconele de 15 kg ale unor donsoare(ca sa fiu politicoasa) se amestecau cu niste grafice de vanzari.Extra-mega-caligfragilistic..Click vinde cel mai bine,si mai extra vinde- peste 600 000 de exemplare...asa si ?
Pentru a fi insa complet meniul apare si Florin Piersic ,saracul om cred ca nici nu banuia in ce se bagase..dar sigur nu era vreun rol in Gaitele...

Nu am cumparat niciodata Click..dar acum sunt mai convinsa decat alte dati ca n-am sa-l cumpar vreodata din 2 motive:nu cumpar lucruri care nu-mi folosesc absolut deloc si nu suport reclama agresiva .

4 comentarii:

Anca spunea...

Nici eu nu sunt adepta genului de publicatii... Traim in Romania, nu-i asa? Asta spune tot...

Lisandru Cristian spunea...

Reclama respectivă este o aiureală, îmi pare rău că apare şi Florin Piersic făcând reclamă unui tabloid de duzină. Faptul că - idem Libertatea - este atât de vândut spune destule despre ce presă se citeşte în România...

Septimia spunea...

Mi-e rusine mie pt Florin Piersic:)

U. spunea...

Doar eu nu stiu reclama?:-S
Observ ca nu am pierdut mare lucru.