5/18/2009

Sa nu te vinzi pe un Te iubesc!


″Apa e prea rece!″
Ti-am spus in dimineata- n care cu dusul te stropeai
Pasiv si deprimat
Ca un copil ce nu e multumit
De jucaria ce-a primit
″Iar soarele prea cald!″

Ti-am spus sa nu ti mai lasi cheile n cuier
Si ti-am mai spus sa nu mai pleci asa tarziu de-acas
Mai bine cand e inca noapte n cer
Si nu se scurg picioarele pe strazi
Mai bine cand nu ne invadeaza
Un card de oameni
Ce se cred …. si ei…
Si-alearga
Apasand pedala

Ti-am spus de-atatea mii de ori
Sa nu te vinzi pe-un ″Te iubesc!″
Sunt doua vorbe spuse n cor
Ce le repeta toti ce vor

Ti-am spus sa nu ramai cu ochii n zari
Cand o privire te masoara

Ti-am spus ,suflete,de-atatea mii de ori
Sa nu te vinzi pe-un ″Te iubesc!″!!

Iar azi din colivia ta
Inchis sub pielea-mi alba
Racnesti lovit de vifor si de nor
Ca n-ai stiu , ca nimeni nu ti-a zis!

13 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

"Mai bine cand e inca noapte n cer
Si nu se scurg picioarele pe strazi
Mai bine cand nu ne invadeaza
Un card de oameni
Ce se cred …. si ei…
Si-alearga
Apasand pedala" - cred că m-am obişnuit să mai trag un ochi la feedreader pe la aceste ore, pentru a veda dacă Ioana nu a mai postat ceva. Şi iată că am avut o plăcută surpriză... Aceasta este una dintre postările care mi-au plăcut foarte, foarte mult... Din punctul meu de vedere aş plasa-o pe locul unu, dar astfel de clasamente nu contează... Felicitări!

Ioana C. spunea...

mersi frumos:))) ca intotdeauna esti primul care ajunge cu un gand la postarile mele caldute.

Orry spunea...

mi-au placut versurile! felicitari!

Anca spunea...

Wow..."sa nu te vinzi pe-un te iubesc"... Nu exista sfat mai bun pe care l-ai fi putut da! Sa-l citez pe Cristian Lisandru, si eu as plasa postarea asta pe locul unu... Sincere felicitari, m-a impresionat extrem de mult poezia ta, cred ca e cea mai frumoasa dintre postarile tale!

U. spunea...

Wow.Foarte tare.
Felicitari!

Boddah spunea...

e divina poezia.si nu stiu cum naibii,dar m-am identificat cu cel putin 60% din ce ai scris.
si ai multa dreptate cat spui ca niciun Te iubesc nu merita nici sa te opresti din loc si nici macar sa ii dai crezare.

Anonim spunea...

E genul de poveste pe care-o zic cei care îşi doresc o relaţie ideală pentru eternitate, şi-şi fac iluzia că au găsit-o. Eu nu cred în idealul ăsta de film de Hollywood, ba mai mult, cred că puţină suferinţă sentimentală nu ne strică niciunuia niciodată. Scuze pentru francheţea "exacerbată". :)

michaeleon spunea...

ma lasi fara cuvinte, ma identific perfect cu versurile tale... "te iubesc" pentru ca existi!

Ioana C. spunea...

@nabbu:nici nu ma refeream la o poveste ideala:))fiindca nu cred in nimic de genul asta

Anonim spunea...

Stii care-i cel mai cumplit lucru ,dupa parerea mea?Sa te minti pe tine insuti.Daca poti mintii cu nonsalanta pe oricine din jurul tau,nu e mare lucru,dar daca ajungi sa te minti pe tine,ajungi exact cum zici u aici:"Iar azi din colivia ta
Inchis sub pielea-mi alba
Racnesti lovit de vifor si de nor
Ca n-ai stiu , ca nimeni nu ti-a zis!".Minunata postare,felicitari!

Elisa spunea...

just...perfect!

Ioana C. spunea...

@ella:dar se intampla sa ne mintim tocmai din dorinta aia nebuneasca de a parea credibili in fata celorlalti,si e pacat.
@rozana::)))

Anonim spunea...

Da, o autosugestie pe care fiecare dintre noi ne-o aplicam... Felicitari pentru transpunere!