5/03/2009

ai nostri politicieni

Ma uitam aseara la Cireasa de pe tort(Prima Tv) si am ramas cu un gust amar(daca tot vorbim de gatit) vazand o mitocanie si o grosolanie cum rar mi a fost dat sa vad.Alaturi de Horia Moculescu,Natalia Guberna,Andrei Duban si Mihai Constantinescu participa si politicianul(caci asa se autointuteleaza)Codrin Stefanescu(membru PC/PSD habar nu am caci oricum e acelasi lucru).Dupa ce ne a explicat cat de tare ii plac micii (nu stiu daca cei din Parcul Izvor oferiti de primarul de la 5), pulpele,friptura la gratar si vinul,a continuat intr-o bataie de joc sa ridicularizeze mancarea gatita de asa numitul Dinozaur al muzicii romanesti,Horia Moculescu.A inceput cu pestele si a continuat cu oricare mic detaliu pana ce Moculescu a refuzat sa i mai dea de mancare.
Explicatia lui era simpla:e roman si romanul e musai sa manance mici,mamaliga si friptura.
Daca asta i parerea politicianului roman despre poporul pe care il reprezinta imi e clar acum de ce arata asa clasa politica si de ce poate ar trebui sa deschidem ochii mult mai larg , sa constientizam realitatea si sa o sanctionam(daca mai e cineva capabil de asta).Si poate ar trebui sa ne obisnuim si cu bataia pe mici de 1 mai,si cu fumul ce se taie cu cutitul de la marginea oricarei paduri si cu sticlele goale aruncate peste tot.
Nimic nu ma oripileaza mai tare decat sa vad oameni(in speta prsoane publice) care calca orice valoare,orice urma de bun simt ,in picioare invocand tot soiul de explicatii hilare,si asta in prime time.

9 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Pe mine nu mă miră nimic dacă este vorba despre "marele politician de duzină" cunoscut şi sub numele de Codrin Ştefănescu...

Vick spunea...

Si unii inca imi mai critica intentiile de a parasi definitiv tara asta...
Astia sunt politicienii nostri, si cand nu vor mai fi ei vor fi acolitii lor, oamenii ajunsi la putere prin intermediul si cu sprijinul celor actuali, deci situatia se va schimba prea putin (in cel mai bun caz).

Macar anul asta voi iesi la vot. Daca nu din speranta macar din placerea de a avea posibilitatea unei optiune mai... sa zic "exotica".

Atat

Ioana C. spunea...

@ cristi : bine l ai numit :))

Ioana C. spunea...

@vick : adevarul ca sunt multi care ar parasi tara

U. spunea...

Am vazut si eu secvente din emisiune.Nesimtire pe fata.

Cata S spunea...

Am văzut şi eu emisiunea. De fapt, o urmăresc destul de frecvent.
Nu vreau să-i iau apărarea lui Codrin Ştefănescu, însă vreau să zic că am senzaţia că unii dintre invitaţii în emisiune primesc sarcina de la început să fie mai cârcotaşi.

Acum, normal că depinde foarte mult de bunul-simţ al fiecăruia cum anume cârcoteşte. Ştefănescu ăsta mi s-a părut extrem de grosolan şi ţopârlan. Pe lângă comentariile de prost-gust pe care le-a făcut la un moment dat s-a apucat să-l ia pe Moculescu cu "Moculescule...", ceea ce mie, datorită diferenţei de vârstă mi s-a părut total deplasat.

Pe de altă parte, e drept că şi Moculescu, după ce Ştefănescu ăsta a refuzat primul fel pe motiv că nu-i place peştele, nu l-a mai servit cu nimic toată seara, ceea ce iar mi s-a părut lipsit de bun simţ...

Ăştia sunt românii, n-ai ce să faci...

Cata S spunea...

Update: L-am urmărit în seara asta pe Ștefănescu ăsta, la emisiunea la care a fost el gazdă.
Mi s-a părut mai mult decât penibil. I-a servit pe invitați cu salam ieftin, brânză și supă la plic susținând că e o glumă și un mesaj. Pe care aparent invitații nu l-au înțeles. Adică faptul că sunt oameni în România care nu au nici atât pe masă.
Venind din partea unui om care a fost parlamentar mi se pare o dovadă imensă de ipocrizie și stupiditate.
Îmi venea să-i sparg mutra prin televizor.
Scuze că comentez atât pe postul tău, dar e singurul loc unde pot face asta :))

Ioana C. spunea...

@cata S.:nu i problema..si eu m am uitat asta seara...desi a fost penibil momentul cu bugetul de austeriate,parca n seara asta mi a aparut mai uman si mai cu bun simt(nitel acolo).:))

Laura spunea...

Figuri de snob.