5/06/2009

miros de mai

Incepe sa miroasa a vara ... a soare prajit...si toata caldura asta ma sufoca,toate hainele colorate si intrate la apa ma frustreaza....
Cu toate ca nu as da o seara de mai nicio alta.Adesea ma suprind stand pe balcon si privind cum se joaca fulgii de papadie,cum aluneca florile pomilor pe asfalt...uneori imi place cand ploua si se stinge toata caldura zilei aruncand aburii spre cer.
Recunosc nu mi plac verile sufocante...imi plac iarna , ploaia,toamna...imi place sa numar picaturile de ploaie pe geam,sa privesc zapada jucandu se pe genele mele...

mi-ar place ceva zapada in luna lui mai.

3 comentarii:

U. spunea...

Stii Martin Page spunea ca sa recunosti ca iti place ploaia inseamna sa recunosti ca esti diferit.
Mi-a venit in minte acest citat cand m-a prins ploaia torentiala de astazi,o ploaie calda si mai mult decat geniala

Lisandru Cristian spunea...

Eu sunt un fan înfocat al anotimpului călduros. Poate pentru că sunt născut în iulie. Dar mi-a plăcut imaginea fulgilor de nea aşezaţi peste genele tale...

monica spunea...

nu pot sa cred ca suntem deja in luna a cincea ..jumatatea anului aproape.Parca mai ieri ne uram la multi ani!