5/04/2009

zilele se duc de a dura


In ziua in care am implinit 5 ani am avut o revelatie ce ma urmareste si acum :ca modul in care receptam timpul e diferit cu cat inaintam in varsta.Cand esti copil ai senzatia ca zilele s prea lungi si ca nu ai ce face cu tot timpul ala…cu cat cresti intelegi ca nu mai e timp sa faci mare lucru si tanjesti dupa o clipa in plus…
Azi am senzatia ca zilele mele se duc de a dura mai tare decat alte dati.

si n noptile albe ma intreb daca nu cumva in melodia celor de la Holograf ,Dimineata, o fi vreun strop de adevarat,oare,e dimineata in alta viata?


si am senzatia ca zilele se duc de a dura...

6 comentarii:

Anonim spunea...

Mare dreptate ai si facusi o constatare cat se poate de adevarata...zilele se duc de-a dura, cu o repeziciune care ma uimeste cand stau sa ma gandesc la cate lucruri nu am avut timp sa fac...

Lisandru Cristian spunea...

Îmi place cum ai spus că zilele noastre se duc de-a dura. Şi noi, alături de ele...

Whisper spunea...

Viata e o lupta,zilele se scurg precum nisipul din clepsidra iar noi suntem simpli spectatori in aceasta piesa de teatru numita-Viata...

Anonim spunea...

Asa e, zilele se duc de-a dura si noi la fel!

Septimia spunea...

timpul tipa sa-l oprim...si noi nu facem decat sa fugim dupa el...

Anca spunea...

Multumesc mult de comentariul de pe blogul meu si de aprecieri:)Si mie imi place foarte mult cum scrii...iese in evidenta din postarile tale un "acel ceva" care, probabil, iti defineste simtirile...Si, cu privire la timp, felicitari pentru sintagma "Zilele se duc de-a dura"! Vad in ea un adevar incontestabil... Ne mai citim...