7/26/2009

amintiri din sahara



Albumul meu din copilărie


e-o scară prinsă-n acele de rouă


și pozele din el sunt lipite


cu zumzet de albine moarte

Iar orice amintire


e-o altă treaptă


ce a eșuat


mă așez din când în când să ascult cum cântă marea


(de pe scara mea se vede marea, viața-mi toată)


și să mătur din inimă nisipul


mi-am amintit tot ce iubeam cândva


și ... amintirile răsună


atât de tare


încât am senzația că a răcnit un leu


în noapte


în Sahara
(în trecut )

Sursa foto: http://flickr.com/




8 comentarii:

Anonim spunea...

sahara..desert=nisip...si mare:X

atmosfera de vara:X
frumos articol

Lisandru Cristian spunea...

"Iar orice amintire


e-o altă treaptă


ce a eșuat" - de ce nu putem să păstrăm doar amintirile frumoase? Mi-a plăcut metafora...

Ioana C. spunea...

@bizz: da, o vara instalata in locuri ciudata

Ioana C. spunea...

@cristi: poate pentru că toate sunt frumoase, chiar și durerile,chiar și regretele

Geanina Codita spunea...

Draga mea,
sunt multe amintiri prinse aici, în aceste versuri...
Se pare că au dat năvală...

Te îmbrăţişez cu tot dragul!

Şifonierul Colorat spunea...

Aruncă o privire şi aici:

http://shifonierulcolorat.blogspot.com/

Poate găseşti ceva pe gustul tău. :)
Mulţumesc.

Mihaela Chelaru spunea...

ca intotdeauna: FRUMOS!

Ioana C. spunea...

@miha: mersi:))