7/02/2009

asemanari

Badea o aseamana pe Elena Udrea cu Alina Plugaru pe blogul lui.(sustine ca e o asemanare fizica).Si mai jos ii aseaza si pe Geoana si Antonescu in asemanare cu niste domni pe care trebuie sa i cauti pe google ca sa ai o idee minora cine sunt(caci pozele alb-negru si usor decolorate cu photoshop-ul nu prea ajuta).Tot romanul care intra pe blog ramane cu limba scoasa in decolteul Alinei Plugaru apoi scoate un zambet plin de bale si-si zice-n mintea lui ca a inteles mesajul.
N-am sa comentez mesajul...si nu sunt deloc scarbita de postarea asta pentru ca Alina Plugaru nu e deloc cea pe care ziarele ne-au ambalat-o in chilotei mov cu dantela si sutiene transparente...si vorbeste mai coerent decat jumatate din duduile care se cred mari prezentatoare si stiriste.Iar Elena Udrea are un singur dezavantaj:e femeie,intr-o lume-n care barbatii invart pe degete Romania.Iar noi,dragii de noi,(asa cum zice si cantecul)nici daca ne-ar amaneta nu ne-am da seama,daca politicienii nostri ne-ar pierde la pariu...noi am continua sa mancam parizer pe marginea santierului dintr-un colt de strada si sa fluieram dupa pustoaice cu buricul gol.

.

5 comentarii:

Whisper spunea...

Scuza-ma ca am sa te contrazic-Alina Plugaru e o mica curvistina,inculta si parvenita iar Elena Udrea cam la fel insa la un nivel mai ridicat...Udrea nu are ce cauta in politica,e total paralela cu ac.

Geanina Codita spunea...

Sincer, nu am simpatii pentru niciuna din cele două.

Am trecut să-ţi spun că ţi-am ţinut pumnii pentru ultima probă şi să îţi urez succes pentru admiterea la facultate.

O noapte de vis!

Ioana C. spunea...

@geanina:multumesc.
@whisper:nu cred ca ar trebui sa judecam oamenii dupa viata lor personala.In tara noastra tabloidele sau trusturile mogulilor politicieni au facut ferfelite orice om din tabara politica adversa.Cred ca putem sa o introducem pe Elena Udrea in orice fel de categorie dar numai inculta nu-i putem spune...

Anonim spunea...

Clar femeile nu se bucura de egalitate in tara asta!

Whisper spunea...

Din surse sigure stiu cum este Udrea si ce titlu poarta in politica...e acolo unde e datorita unor persoane influente,aici nu e vb de istetimea ei sau de cit de culta e,ea nu prea are cauta acolo unde e...asta e parerea mea personala,nu o judec...