7/31/2009

locuri de suflet


Fiecare dintre noi avem un loc care ne e drag, un loc în care ne simțim în siguranță... un loc care ne cunoaște mai bine decât oricine și care ne primește cu brațele deschise... și mai sunt și oamenii ăia care nu au niciun interes, care ne iubesc și ne mângâie pentru simplul fapt că ne văd... pentru simplul fapt că am trecut pe la ei.

În noapte asta plec spre un astfel de loc... acolo unde am crescut și unde oamenii par că mă iubesc... dar am inima ușor îndoită fiindcă nu mă aștept ca lucrurile se fie ca altădată. Eu m-am schimbat... ei s-au schimbat...vremurile au clădit betoane peste iarbă... iar copilăria e așa departe....
Sper să mai îmi clădesc un loc undeva în care să mă pot retrage oricând... unde să-mi încarc bateriile și să am starea aia de liniște și de siguranță.


10 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Îţi doresc să fie totul minunat şi să te simţi excelent... Aşa este, cu toţii simţim nevoia unui loc în care să simţim că suntem în comuniune cu noi înşine şi cu tot ceea ce ne înconjoară...

Boddah spunea...

cu siguranta ca o data aflata acolo,vei gusta macar asa putin din linistea de altadata.si vei afla si ce fel de loc ai nevoie sa iti construiesti acum.

Mihaela Chelaru spunea...

Sa ai parte de zile minunate in acel loc in care te simti extraordinar de bine. Sunt sigura ca in ciuda multor schimbari, va fi bine!
Te pup si sa ai un weekend placut!

Ioana C. spunea...

@Cristi: mulțumesc!:)
@bodda: sper!:)

Ioana C. spunea...

@miha: weekend plăcut și ție!

U. spunea...

Ai grija de tine si sa te odhinesti adica sa incerci.>:D<

Claudiu Negreu spunea...

da! dar amintirile sunt atat de placute. ai fi gandit atunci pe acea vreme la cei ce te iubeau si te iubesc, la fel cum gandesti acum. Fiecare om isi pastreaa amintirile cu pret.

Geanina Codita spunea...

Drumuri frumoase, zile de mare minune, locuri de neuitat să fie străbătute de tine la picior.

Te îmbrăţişez cu mare drag!

Anca spunea...

Peisajul imi e tare familiar... Sa fie doar o impresie?...

Ioana C. spunea...

@Anca: e drumul spre Craiova... poate d-asta.