7/30/2009

Vot pentru Europa


Pe o clădire de lângă podul Grand e scrijelit: BASARABIA-PĂMÂNT ROMÂNESC, aproape fiecare moldovean pe care l-am întâlnit vorbește cu multă patimă despre înfrățirea cu România, și mai e și istoria(ca disciplină școlară) care mi-a fost dragă... așa că nu pot să neg bucuria mea ca la alegerile de ieri opoziţia din Republica Moldova a câştigat împreună mai multe mandate decât Partidul Comunist chiar dacă nu are suficiente voturi pentru a alege singură viitorul preşedinte.


Am senzația, însă, și spun asta cu părere de rău că în Moldova lucrurile nu se vor așeza decât după o revoltă de mare amploare a populației. Dar cum oare să te revolți în fața Fratelui cel Mare? Tocmai pentru asta îmi sunt și mai dragi toți tinerii care s-au sacrificat în aprilie, la Chișinău.
Sursa foto: http://flickr.com/

8 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Da, rezultatele alegerilor mi-au creat o stare de satisfacţie... Să vedem ce va urma... Voronin deja comentează că s-au cumpărat voturi cu 300.000 de euro...

Ioana C. spunea...

@Cristi: eu sunt curioasă dacă va trăda Lupu și cine vor fi cei care i se vor alia. E păcat se construiești nimic peste jerta oamenilor... dar asta s-a întâmplat și în România.

U. spunea...

Da,corect spus.Aproape fiecare moldovean doreste asta.

nu e nevoie de nume spunea...

Nu se va schimba nimic, nu le este permisa schimbarea

Ioana C. spunea...

@mind tricks: ba eu cred că în viitorul apropiat o să fie posibil

Claudiu Negreu spunea...

nu stiu ca nu ma uit la televizor şi nici nu am auzit nicăieri despre asta... dar ar fii bine să ne unim

Ioana C. spunea...

@cludiu: absolut grozav comentariul tău:)))
da, ar fi bine să ne unim:))

Anonim spunea...

Vă faceţi iluzii. Lumea funcţionează pe principiul interesului. Vrea Rusia ca o ţară dominată politic de ea să schimbe sensul? Vor liderii UE să supere cu ceva furnizorul cu monopol pe de gazele naturale? N-au făcut-o ei pentru Ucraina, d-apăi pentru o ţărişoară ca Moldova...