7/06/2009

bucurestiul navigabil

Nu stiu cum se face ca dupa fiecare ploaie Bucurestiul devine navigabil..si vezi ici colo cate un trecator stropit de toate autobuzele,cate un pom cazut...cate o strada inmuiata in tone de apa...Si mi se face rusine de rusinea celor care ne conduc ... dupa atatia ani in care am votat toate tipurile de primarasi ..nici macar unul sa nu se ocupe si de canalizari...Romania,Bucuresti,epoca de piatra.Pe sub cate un pom....cate un mamut se spala la subrat cu apa ploii.

10 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Să fie toată lumea îndrăgostită de ploaie????

Glumeam cu lucruri prea serioase.
Din nefericire lururile stau aşa cum ni le prezinţi.

E la fără cuvinte...

O noapte frumoasă, draga mea!

Anonim spunea...

"cate un mamut se spala la subrat cu apa ploii.." :)) Super!!!
Relax, dak te consoleaza cu ceva, nu e numai Bucurestiul asa... E TOATA Romania!
Doar suntem in Europa, ce D-zeu!

Boddah spunea...

România,trezeşte-te!

Lisandru Cristian spunea...

Bine te-am regăsit! Bucureştiul m-a întâmpinat cu o ploaie torenţială astăzi, poate s-a supărat fiindcă l-am părăsit o săptămână!

Ioana C. spunea...

@ank:stiu..din pacate

Ioana C. spunea...

@cristi:bine ai revenit!:)

nu e nevoie de nume spunea...

mno, sa fi vazut cum era la Patrice

U. spunea...

Stiu cum este.Bucurestiul nu face fata unei ploi,ninsori nici macar unei zile calduroase de vara.

Mihaela Chelaru spunea...

Si in Iasi ploua acum si e atat de urat.....

ARIPI DE FLUTURE spunea...

:))asa mai fac si unii baie:))