7/24/2009

Nu vrei să te arunci și tu?

Ne complacem într-un sistem defect, putred, mizer în care nimic nu funcționează fiindcă nimeni nu se implică. Nici nu știți cât de aproape îmi sunt de suflet acei bucureșteni care sunau la poliție fiindcă cineva și-a parcat mașina pe mijlocul străzii. Dacă unora li se pare că ăsta-i un gest de turnător, mie mi se pare că e un gest firesc, un gest de normalitate.
Atâta vreme cât șușutim cu vecinii despre ce nu ne place dar nu acționăm în niciun fel … nici n-ar trebui să avem pretenții.

Închei prin a o parafraza pe femeia de serviciu de la blocul în care locuiesc: Nu vrei să te arunci și tu de la etaj dacă tot arunci gunoiul pe geam?

11 comentarii:

Anonim spunea...

super doamna de serviciu!

Geanina Codita spunea...

Ha,ha,ha...mi-a plăcut "să mor" asta.

Aşa se procedează în România, lenea ne îndeamnă să paraşutăm fără jenă orice, oricând, oricum.

Vai de "sănătatea" noastră!!!!!!!

O seară minunată, draga mea!

Lisandru Cristian spunea...

Bună fraza de final. Chiar mă întreb şi eu de ce nu se aruncă unii după gunoiul lor...

Ioana C. spunea...

@diana: chiar este:)))
@geanina: care sanatate?:))

Ioana C. spunea...

@cristi: daca s-ar arunca toti dupa gunoiul lor cred ca n-am mai avea loc de atata gunoi in jur.

Mihaela Chelaru spunea...

Da, mi-a placut ceea ce a zis femeia de servici :)) are mare dreptate. Dar oricum stii ca in Romania barfa/vorbele in soapte sunt la mare rang, decat sa preia cineva initiativa.

Anca spunea...

Foarte tare fraza doamnei de serviciu! Serios, eu nu m-as fi putut gandi la una ca asta! O zi buna si cat mai racoroasa! :)

Geanina Codita spunea...

"sănătatea"mintală, draga mea!

Pupici geaninoşi în cantităţi industriale!

Ioana C. spunea...

@geanina: okay:)))

ARIPI DE FLUTURE spunea...

saraca, o cred si eu:(mai rau e ca nici asa nu se simt

Boddah spunea...

daca s-ar arunca pe geam,ar afirma ca e doar un gunoi in plus.si nu cred ca are asa imagine proasta despre sine.