7/08/2009

a fost candva un vis...


Oglinzile-si coboara fardul

peste pleoape de pamant

nisipul se taraste-n vene

iar ochii doar clipesc incet

caci atunci cand totul se transforma-ntr-o

durere

din lacrimi

si suspine

ramane ntreg doar gandul ca a fost candva un vis

Atunci cand nu mai e loc pentru nimic

atunci cand pierzi chiar tot ce ai

si te transformi in caramizi de lut

chiar simti ca te intorci in vechiul trup

ce nu se mai misca din carusel

decat atunci cand ata se agata de cate un trecator


Atunci cand nu mai e loc pentru nimic

cobori si tu din luna

si te lovesti de o disperare

pe care

doar o umbra n noapte o mai poate adulmeca...


Atunci cand ai avut un vis

si cineva l a stins

Atunci cand ai avut un vis

si el s a stins

atunci ...

atunci...

ma rog

sa nu mai strig

macar atunci

sa am puterea sa nu mai umblu prin toate orele bolava.


Si intr o zi voi scrie cu coltul inimii

ca am avut un vis...

si el s a aburit...

pe el l au aburit...

si a...

a...

MURIT!

7 comentarii:

Mihaela Chelaru spunea...

Visele nu mor niciodata, sa retii asta. Poate pe moment totul pare naruit, dar ele stau ascunse in inima ta pana cand o raza de speranta apare din nou.
Zambeste, lupta pentru ceea ce visezi, daca nu e intru totul visul de la inceput, macar fa rost de altul.
Sa ai o zi minunata!

Geanina Codita spunea...

Draga mea,
aseară lecturam cu plăcere scrierea ta şi poc...ia serverul de unde nu-i...

Îmi place visul tău...

Dacă visezi atât de frumos, nu ar fi rău să ţi se întâmple mereu.

Să ai o zi de vis, draga mea!

Boddah spunea...

nu am cuvinte.felicitari!

Lisandru Cristian spunea...

"si te transformi in caramizi de lut

chiar simti ca te intorci in vechiul trup

ce nu se mai misca din carusel

decat atunci cand ata se agata de cate un trecator" - excelent, excelent... Reîntoarcerea în vechiul trup poate fi o încercare grea, dar merită să urmăm acest drum...

Anca spunea...

A fost...nu mai e...ia-l de unde nu-i...
Asa sunt visele astea...se evapora, ca niste prezente fantomatice...
Dar, cine stie? Unele vise se implinesc...e adevarat ca mai rar, dar Dumnezeu le acorda oamenilor si acest privilegiu...Mi-a placut mult finalul, procesele prin care a trebuit sa treaca visul pana a muri.
Sa ai o zi buna si cat mai multe vise devenite realitate!

Mihaela Chelaru spunea...

E sfarsit de saptamana, vine weekendul deci...weekend placut!!:)

Ioana C. spunea...

@miha:am inteles , sa traiti!:)